




Are generalists beneficial to corporate shareholders?
evidence from sudden deathsWuppertal : Bergische Universität Wuppertal, March 2017
Ausprägung und Antezendenzfaktoren des "Organizational Commitment" von Studierenden
eine Querschnittuntersuchung des Fachbereich B an der Bergischen Universität WuppertalWuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, Insb. Personalmanagement und Organisation, 2009
Bedeutung der VC-Finanzierung für die Legitimierung junger Unternehmen
Ergebnisse einer empirischen StudieWuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, 2009
Between facts and perceptions
the area close to school as a context factor in school leadershipWuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, 2015
BUW Seminar „Smart Grid Systeme 2019“ - Aufbau und Betrieb von intelligenten Verteilnetzen
05. Februar 2019Wuppertal, 2019
BUW Seminar „Smart Grids“ - Aufbau und Betrieb von intelligenten Verteilnetzen
17. Oktober 2016Wuppertal, 2016
Disentangling the link between stock and accounting performance in acquisitions
Wuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, 2011
Dividend policy, corporate control and the tax status of the controlling shareholder
Wuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, 2012
Early detection of students at risk - predicting student dropouts using administrative student data and machine learning methods
Wuppertal : Bergische Universität Wuppertal, February 2018
Economics meets psychology
experimental and self-reported measures of individual competitivenessWuppertal : Bergische Universität Wuppertal, [November 2016]
Energy and material efficiency innovations
the relevance of innovation strategiesWuppertal : Bergische Univ. Wuppertal, 2012
Entrepreneurs embrace competition
evidence from a lab-in-the-field studyWuppertal : Bergische Universität Wuppertal, [2020]
Evaluationsbericht der Schülerinformationstage 2002
in tabellarischer FormWuppertal : Zentrale Studienberatungsstelle, 2002
Evaluationsbericht der Schülerinformationstage 2003
in tabellarischer FormWuppertal : Zentrale Studienberatungsstelle, 2004
Evaluationsbericht der Schülerinformationstage 2004
in tabellarischer FormWuppertal : Zentrale Studienberatungsstelle, 2004
