de
en
Close
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Imprint
Privacy Policy
de
en
Close
Imprint
Privacy Policy
jump to main content
Search Details
Quicksearch:
OK
Result-List
Title
Title
Content
Content
Page
Page
Search the document
Evidenzorientierte Praxis im Bildungsbereich: vier empirische Studien zu einem integrativen Modell / vorgelegt von: Michael Rochnia. Wuppertal, 12.04.2023
Content
1 Einleitung
2 Texte als Quellen von Evidenz
2.1 Der Leseprozess als Indikator für die Rezeption wissenschaftlicher Texte
3 Methode
4 Ergebnisse
5 Diskussion
Literatur und Internetquellen
Beitragsinformationen
English Information
Can the utility value of educational sciences be induced based on a reflection example or empirical findings—Or just somehow?
Introduction
Utility value as a predictor of the use of educational sciences
A utility value intervention about the use of educational sciences for student teachers and hypotheses
Materials and methods
Participants and design
Procedure
Materials
Measures
Data analyses
Results
Discussion
Limitations
Conclusion
Data availability statement
Ethics statement
Author contributions
Conflict of interest
Publisher’s note
Supplementary material
References